Att säga hejdå är inte min grej

Efter två veckor tillsammans har dem lämnat mig, min älskade familj har satt sig på planet hem till Sverige. Känslan när jag vinkade av dem på Sydney AirPort var hemsk. Jag kände mig ensammast i hela världen och om jag inte visste bättre så hade jag tagit bästa möjliga plan hem till Sverige. Jag känner just nu och det är troligen för dem just åkt ifrån mig, men sådan hemlängtan och jag ser fram emot att träffa alla när jag väl är tillbaka. 

Vi har haft två väldigt händelserika, roliga och underbara veckor tillsammans och jag är så glad att jag fått dela en del av min resa med dem. Vi har sett operan The magic flute i Sydney operahuset, surfat på Dee why beach, vart på museum, sett Star wars på Imax som (enligt dem) har världens största skärm, ätit massa god mat men framförallt skrattat tillsammans.










Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Tack för de fina bilderna,god fortsättning på din resa.Hälsningar från Vit myravägen.

#2 - - Anonym:

Tack för 2 roliga och händelserika veckor! Så mycket vi fått vara med om. De bästa var iallafall att vi fick träffa dig!❤Mamsen

Upp