M som i Melbourne

Tog tunnelbanan till flygplatsen, satte mig på flyget och hamnade i staden alla jag träffat efter östkusten pratat så gott om, Melbourne. Första intrycket av hostellet var allt annat än vad jag hade föredragit, jag har dock vant mig vid det och kanske t.o.m börja tycka det är rätt okej. Träffat en finsk tjej som vi tillsammans har utforskat stadens museum och den gigantiska Botanic gardens. 

Har än en gång sagt hejdå till två fina vänner som rest vidare. Vår lilla grupp som har träffats från och till under resan har nu splittrats upp ännu mer och nu är det bara jag och Elin kvar, båda i Melbourne. Vi hade två dagar tillsammans vi fyra, då hade vi världens godaste tacomys en kväll. Den andra var vi 14 svenska brudar som åt middag tillsammans på Vapiano, som kan ha vart bland den godaste spagetti jag ätit. Även fast hemlängtan ligger och smyger så är livet helt underbart. 







Allmänt | |
#1 - - marianne :):

Söta Fina Linda <3 Vad du får uppleva och se mycket vackra platser! Helt otroligt....Vilken resa du gör! Toppen :) Kram på dej!

Upp