The One and only Bondi Beach

Bondi Beach, den välkända stranden alla pratar om och som jag i alla fall hade sett fram emot att besöka. Nu har jag faktiskt vart där innan, första gången var på juldagen då jag firade jul med Marlies (min Nederländska vän) och några kompisar till henne. Vi i familjen spenderade även vi en heldag på Bondis vackra strand, mamman och pappan under ett parasoll och vi tre syskon i den gassande solen. Såhär i efterhand ångrar syskonen att dem inte höll sig en aning i skuggan då dem båda brände sig rejält i solen, och då menar jag verkligen rejält. 






Allmänt | |
#1 - - Maria Dahlin :

Ååh Linda ni ser ut att ha det as bra 🙌🏼🙌🏼 njut på din underbara resa, väntar på att du ska komma hem så vi kan ses ❤️❤️

#2 - - marianne :):

Va roligt ni måste haft det, när ni träffadse hela familjen!
Fina och härliga ungdomarna Träff :)

Upp